Presentación de Punto Seguiu en Zaragoza

15134779_133324527145046_6668646283183313031_n

Aunque andemos un poco bajas de actividad últimamente, cada vez que nos proponen algo interesante no nos podemos negar.

Por eso estamos muy contentas de invitaros a la presentación de “Punto Seguiu”, libro con historias escritas por Dabi Anquela en aragonés, al que acompañan las fotografías de Martín Galbe, con el cuidado diseño al que nos tiene acostumbrados Ana, de Base Digital.

Para conocer un poco a los autores, sus propias presentaciones:

Dabi Anquela ye naixiu de Zaragoza. S’adedica a la fisioterapia. Ye un barrenau de l’aragonés y leva un rabanyo d’anyos ensinyando-aprendendo en Nogara Religada. Ha colaborau en O Espiello, revista d’ista asociación con bells articlos, asinas como en proyectos radiofonicos en bella radio libre d’a ciudat. L’anyo pasau ganó o segundo premio de relatos de La Bolsa de Bielsa con o relato “Fausto”.
Martín Galbe, ye un enamorau d’a fotografía. Se navega entre naturaleza, edificios y paisaches urbanos, conciertos y esportes. Ha teniu ista deleria dende fa muito tiempo y asinas queda contrimostrau en cada foto que fa, de calidat inqüestionable.

La presentación será bilingüe, en aragonés y castellano. Tendrá lugar en Treziclo (c/ Liñán 8) el próximo 1 de diciembre, a las 19.30h.

¡Os esperamos!